AS DISTRIKTSNETT - Breiband

Tips til feilsøking før du ringer kundeservice:

-------------------------------------------------------------------------------- Normalt sett kjem du på nett igjen automatisk etter brudd o.l.,  men om så ikkje er tilfelle følg instruksjoner nedenfor: 

 Om du ikkje har nett etter brudd o.l., prøv å trekke ut strømkontakten som går til antenna di ute på veggen, og deretter den trådløse routeren som du har innendørs.  
La strømmen vere ute ca. 30-60 sekunder før du sett stikkontakten i igjen. 
Vent deretter ca. 2 minutter før du kjem på nett igjen så antenne og router får tid til å starte opp igjen.
 
 Om du fortsatt ikkje kjem på nett, prøv å starte enheten/PCen din på nytt etter at du har gått gjennom føregåande steg. 
La PCen få tid til å starte skikkelig opp og koble seg til routeren før du prøver igjen.  Sjekk evt. at PCen faktisk kobler seg til det trådløse nettet frå routeren din om du har ein bærbar PC eller nettbrett.

Om du så fortsatt ikkje kjem på nett etter å ha startet PCen på nytt, sjekk at der er lys på strømforsyninga/splitteren eller antenna di ute på veggen, samt at der er lys som indikerer at routeren din har strøm og er på.  

Om ingenting av dette hjelper: 

Ta kontakt med BREIBAND.no  sin kundeservice på 21554000 eller via kontaktskjema på heimesida , for ytterligere feilsøking og hjelp.  
--------------------------------------------------------------------------------